Sista dagen

Nyvaken och nyduschad sitter jag här. Hade ju tänkt att jag skulle pallra mig bort till stationen för att hämta ut mina biljetter, men vet inte om jag kommer att hinna. Ska ju hinna ut till farmor också, men som det ser ut nu så regnar det och om det inte upphör så får vi nog ställa in det. Sen så diskade jag aldrig igår, så det måste också hinnas med. Men det lär jag göra strax, för jag har inte en enda frukosttallrik ren.

Sista dagen på jobbet idag. Hade tänkt att jag skulle bjuda tjejerna på fika, men vi får se. Hinner jag så springer jag nog in på ICA bara och köper något.

Kanske dags att sätta lite fart så jag hinner med det som ska göras.

Ha en bra dag alihopa! Kan nog dröja ett tag tills jag kan blogga igen, vårat internet till nya lägenheten har tyvärr inte kommit än.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Buhuuu! Hoppas det kommer fort. För det är så roligt att läsa vad du har för dig på dagarna. Ses snart!

2008-08-14 @ 10:39:27
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0