Tisdagkväll

Snart är det dags för flytt... Bara onsdag + torsdag kvar sen bor jag på heltid med Seb. Så himla trevligt! Skulle försöka fixa adressändring idag, men jag kunde inte logga in med mitt mecenatkort så jag kunde inte göra en snabb registrering, utan får ta och göra det imorgon. Ska byta adress åt Seb med, men gör nog det med imorgon.
Jag har iallafall precis bokat tåg hem på torsdagkväll. Jobbigt bara att jag inte är framme i Mora förrän 23:30 typ... Men men, jag slipper ju resa på fredag då och har hela dagen ledig hemma istället, och det är ju otroligt skönt!:D

Nej, nu ska jag ta och krypa ner i min otroligt underbara säng, som tyvärr är alldeles tom, jag förutom mig alltså, och försöka sova. Måste ju vara pigg imorgon när jag ska träffa Jennie. :)

Ha en trevlig natt alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0