Vacker dag

Godmorgon!
Sitter här framför datorn med en kopp thé och försöker vakna till. Är toktrött idag,kan ju i och för sig bero på att jag aldrig somnar när jag är själv, och när jag väl somnar så sover jag väldigt oroligt. Men men, ska väl snart vakna till ordentligt!
Jag hade ställt klockan redan på 7, jag hade tänkt bege mig ut på en morgonpromenad och kika runt lite här i trakterna, men som sagt kom jag inte upp, och nu känns det lite fel at gå ut, fick lov att börja dagen med en sval dusch för att ens få upp ögonen.

Jaja, nog om det. Idag är det jobb som gäller mellan 13-18:15. Sen ska jag skjutsa mamma, pappa och deras vänner till Dalhalla för konsert. Själv ska jag unmgås med Jenny och kanske Carro, vi ska förhoppningsvis skruva ihop våra nya byråer, om de nu kommer idag och om någon kan skjutsa ut dem ända ut hit, för jag vet inte om jag får in dem i vår bil.

Nej, kanske ska försöka få i mig en macka till théet också?!

Ha en bra dag i det fina vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0