Då är det snart dags!

Om tre timmar lämnar jag Mora och kommer inte hit igen förrän om 11 veckor. Känns skrämmande att skriva det, men så är det..:) Annandag påsk landar vi på arlanda igen och då kommer Seb och hämtar oss på Arlanda. Idag åker jag ner för att fixa några sista grejer och imorgon kl 10:30 så lyfter vårat plan. Skoj skoj skoj! Men som sagt, jag kommer att sakna en massa här hemma, främst Seb. Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen börja packa de sista sakerna.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kommer sakna er såååå sjukt mycket!!! Vill inte att ni åker, hur ska jag klara mig utan er??? Ta hand om er nu.. Puss puss

2008-01-07 @ 11:47:12
URL: http://annikasundqvist.blogg.se
Postat av: Karin

Ha det så underbart coola Isabell!!Du gör helt rätt som reser!! Min syster är i Kambodja just nu med sina två barn och sambo...kram

2008-01-07 @ 19:02:04
URL: http://karinsreallife.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha det toppen nere i varma landet! Lova att uppdatera resedagboken ofta! Puss!

2008-01-07 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0