Inför resan!

Jahapp, då har jag fixat mig en sk resedagbok där ni ala kan följa min och Jennys resa. Det är bara för er att klicka in på denna sida och läsa lika mycket som ni gör här..:) Ni mina vänner som jag håller god kontakt med har redan fått denna länk i ett mejl. För jag vill ju inte att ni ska gå miste om något skoj..:) Jag kan ju dock inte lova att det blir uppdaterat så ofta, det beror på när jag ramlar över någon dator. Men jag ska försöka så gott jag kan..;)

Nej, ska sätta lite fart nu. Pappa tjatar att jag ska dammsuga lägenheten, men tror nog att jag går en sväng på stan med  mina pinglor först..:) Måste ju införskaffa lite viktiga saker..


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0