Last night

Nu ska jag och älsklingen min strax krypa till sängs! Känns lite jobbigt att det är sista kvällen tillsammans på alltför länge..:( På ett sätt längtar jag redan tills jag kommer hem! Men det kommer bli jätteskoj i Asien med Jenny också. This is one in a lifetime...

Kan inte säga när jag får tillfälle att skriva här igen, men det kommer när jag får tag på en dator. Håll tillgodo så länge.

Kommer sakna Er, ni vet vilka ni är!

LOVE!

Vill bara önska lillebror extra lycka till inför morgondagen!
Du fixar det, I know!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vill bara att tiden ska gå fort nu så ni kommer hem.. Saknar er redan o ni har vair bort i 1 dag.. Hoppas resan går bra. Nu kan ju höra av er när ni har tid så man vet hur de är med er!! Gö inget som inte jag hade gjort.. :) PussKram

2008-01-08 @ 10:09:35
URL: http://annikasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0