Årets värk

Godmorgon!

Det blev inte den tidiga morgon jag hade tänkt mig. Vaknade med årets huvudvärk så jag tänkte att det var lika bra att försöka sova bort den lite, men det gick inte så bra, så jag har pallrat mig upp ändå. Ska försöka bege mig ut på en promenad och känna efter lite. Om det gör allt för ont vid ansträgning så får det bli en liten kort promenad, och absolut ingen sväng till gymmet. Men jag hoppas på att den ska släppa så fort jag kommer igång. Det är ju så himla irriterande att den här himla huvudvärken ska dyka upp just idag när jag tänktevara så ambitiös med min träning. Jaja, bara att gilla läget...

Lär bege mig ut nu så jag hinner med att städa lite här hemma också, det ser verkligen ut som ett bombnedslag här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0