Gott och blandat på småtimmarna

Ojdå, jag som skulle gå och lägga mig i tid för att orka upp imorgon och bege mig ut på morgonpromenad plus hinna med gymmet innan jag ska iväg och jobba. Nog för att jag inte börjar förrän kl 15, men ändå. Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog inte hinna med en sväng till gymmet. Men jag måste försöka! Det gäller ju att tänka positivt.

Usch, känns inget lockande att krypa ner i sängen. Det är så himla tomt och ensamt där. Behöver någon att sova  bredvid, synd bara att denne någon befinner sig i Österbotten och sover sedan länge. Saknar min prins så otroligt, men snart kommer han hem igen och förmodligen så är han hemma i Mora nästa gång jag kommer hem. Och jag hoppas, hoppas, hoppas att vi kanske kan få nyckeln till lägenheten då och börja stuva in alla våra saker. Ska bli så skoj! :D

Ibland blir jag så otroligt less på mig själv, varför måste jag läsa sånt som jag inte vill läsa? Det får mig ju bara att fundera en massa på allt. Jag vill inte det. Jag som är rätt nöjd  med mitt liv som det är nu!

En "rolig" sak Jennie sa i måndags var att det alltid händer en massa saker i mitt liv när jag är hemma, och det har hon så otroligt rätt i. Varje måndag när jag har varit hemma så kan jag berätta något för henne som har irriterat mig under helgen. Helt sjukt, och till ett sånt ställe ska jag flytta igen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0