Idag igen..

Idag är det min lediga dag och det är jag verkligen glad över. Jag hade nämligen så otroligt svårt att somna igår. Det slutade med att jag lyckade somna strax efter tre, men då kommer det någon himla idiot och åker på gatan och tutar i typ fem minuter, så jag vaknade såklart igen. Somnade iallafall strax efter halv fyra. Såklart ringde Seb och väckte mig strax innan nio, gissa om jag var ett vrak då?! Men jag lyckade somna om och vaknade vid halv tolv istället.
Har ont i huvudet idag med, men inte lika hemskt som igår. Jag undrar vad det är för fel. Kanske håller på att bli sjuk eller så!?

Jaja, idag har jag inga planer alls. Jag hade tänkt att jag skulle hinna med en massa träning och så, men vet inte om det är så smart med tanke på huvudvärken. Jag får jämt mycket ondare om jag anstränger mig, så jag kanske bara ska ligga på soffan och äta praliner istället.. ;) Skoja bara!
Jag ska nog ta itu med en massa jag måste hinna med innan jag ska flytta. Typ städa ur garderober och sånt. Kan vara smart att göra det idag.
Jag borde även pallra mig bort till gymmet och snacka med dem angående mitt kort. Börjar kännas lite tjatigt, men avd gör man då?

Nej, nu ska jag sätta fart, så jag hinner börja innan det är Days of our lives...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0