Jag har varit arg...

.. men är nu glad igen.
Ibland undrar jag vad vissa tänker med!? Som tur var gick det att lösa denna gång. Tänk att man kan bli så otroligt irriterad på personer som man älskar så otroligt mycket... Det är konstigt egentligen. Eller är det kanske därför man blir så irriterad? Detta tåls att fundera på, verkligen!

Idag bestämde jag mig för att det blir hemfärd till helgen. Jag åker bil upp på fredag och tåg ner på måndagmorgon. Redan 6:23 går tåget, men måste ta det för jag börjar jobba kl 12:00. Ska bli skoj att vara hemma en helg till. Och så sparar jag ju lite pengar. Skönt att slippa handla mat och så:)

Skoj att vara tillbaka på jobbet. Lite synd bara att det inte är så mycket kunder i farten. Märks verkligen att det är semestertider och många rest bort från stan. Men det är lite mysigt också. Inte alls många studenter här nu, nästan inga köer och lugnt och skönt. Tycker om Uppsala på sommaren, mer än resten av året helt klart! Synd bara på bristen av badplatser....

Nej, ska ta och plocka ihop lite här nu. Seb kommer ner i natt och då vill jag ha ordning och reda..:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid trevligt med lite sällskap :)

så de mora ihelgen med :) trevligt, så då ska

du festa på lördag?? :)

2008-07-08 @ 22:42:12
Postat av: isabel

Jo, det är ju det.. Kan kanske bli en utgång, har inte bestämt mig än. Kan även hända att det bara blir myshelg med familjen.

2008-07-08 @ 23:05:15
URL: http://isabeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0