Lycka!

Gårdagen blev grymt trevlig. Jag är glad att vi gick ut! Trots att det inte var många som jag kände så hade jag skoj, och det jag oftast tycker är skoj med att gå ut i Mora är att jag känner de flesta så....

Blev ganska sent, var kvar på stugan tills de stängde. Inte nog med det så hade min kära bror inte sin nyckel med sig, så vid 3:40 bankade han på dörren (och förmodligen väckte hela huset) så jag fick studsa upp och öppna. Jag kanske ska tillägga att jag skulle börja jobba 9:00 i morse.

Var inte direkt den piggaste som gud skådat när jag stapplade upp ur sängen, men kände mig ganska fräsch ändå när jag gick till jobbet. Har inte gjort så mycket mer än att jobbat idag. Helt okej faktiskt! Sov liten sväng på soffan också....:)

Blev otroligt glad när Seb ringde för ngn timme sen och talade om att han skulle komma hem i natt... Jippi!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så go min vän. Jag hoppas också.. men ibland tappar man fotfästen och har svårt att ro att något kommer bli annorlunda. Men jag slutar aldrig sträva...

2008-07-08 @ 21:46:30
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0