Man får inte alltid som man vill...

Jaha, då är ännu en ny vecka igång. Shit vad veckorna flyger fram, tycker att det nyss var jag gick på mitt sommarschema, och nu har jag bara den här veckan och tre till kvar, sen går flyttlasset norrut. Det ska bli så himla skoj! Längtar som en tok. Äntligen får jag och Seb en lägenhet ihop. Känns som att det är dags nu efter 4,5 år.

Men innan det blir flytt så är det många dagars arbete kvar. Men än så länge har det varit ganska skoj faktiskt. Tycker om att jobba, men visst, jag har gärna varit med Seb på semester i Finland just nu...
Men man får ju inte alltid som man vill..

Helgen hemma var skoj. Trist bara att vissa människor beter sig otroligt konstigt... Jag förstår inte vad folk tänker med. Men vi är ju olika, och tur är väl det?!

Nej, nu ska jag betala en räkning och sen krypa ner i sängen. Är grymt trött faktiskt!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0