Skriv aldrig på något!

Jahapp, då var man hemma igen då. Var en utav de längsta dagarna i mitt liv, allt p g a den här hemska huvudvärken. Men snart kan jag krypa ner i sängen igen och sova en massa timmar.

Irriterad är jag också. Jag var och pratade med dem på sats i måndags om att jag måste säga upp mitt medlemsskap eftersom jag ska flytta, men nu går det tydligen inte. Helt sjukt ju! Om jag ska flytta helt från en stad måste jag ju få kunna säga upp något sådant. Jag blir så himla irriterad, och det finns liksom ingen som kan hjälpa mig heller! Ska det vara såhär så kan man ju aldrig skriva på något, ifall om det blir förändringar i ens liv. Vad ska jag ta mig till?! Kan ju inte stå och betala flera hundra i månaden som jag inte utnyttjar. Snälla någon, hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0