Skum natt

God morgon!

Natten har varit skum. Jag har sovit till och från hela natten.
Känner mig lika trött nu som när jag gick och la mig, om inte tröttare, konstigt!?

Idag blir det iallafall jobb för hela slanten. Känns motiverande faktiskt, skönt att känna så när man ska jobba 9:45-18:15. Blir nog lilla mamsen glad över..:) Idag blir det nog mest en massa påfyllnad av underkläder skulle jag tro. Det kom himla mycket sånt i går.

Fick lite hopp igår, tack för det. Ser fram emot torsdag. :)

Hade tänkt lägga upp lite bilder på min klädsel för idag, men hittar ingen sladd till kameran så det blir lite svårt.. Men ska leta lite nu innan jag sticker till jobbet.
Men har iallafall ett par gråa jeans, en vit t-shirt med en massa skor på (båda från lindex), svarta naglar, fläta i lite för smutsigt hår och självklart min älskade klocka jag fått av min prins!

Yes, jag hittade en sladd... :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid fin!

2008-07-01 @ 10:52:55
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0