Back on track..

Jag vet, jag är grymt dålig på att uppdatera, särskillt när jag är hemma i Mora och hälsar på, som jag har gjort den här veckan.
Åker ner till stan igen imorgon och sen blir jag där i två dagar. Bilar hem onsdagkväll och blir sen hemma i förhoppningsvis några veckor. Har ju inga timmar förrän veckan efter midsommar, så då kan jag ju lika gärna vara här hemma som att vara i stan. Här finns det ju en del roliga människor att umgås med(nog för att det finns det i stan med, men de flesta har ju fullt upp jämt!) och det är ju billigare att leva och bo hos mor och far..:D

Har haft en helt underbar vecka här hemma med både en hel del jobb, roliga partaj och en massa mys..:D
Synd bara att den mysigaste just nu ligger och sover middag.. Kanske dags att väcka upp honom för en brottningsmatch, eller två..!? ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja helt rätt... Bättre att du är här i Mora och leker med mig :D Hörs sen. Puss

2008-06-01 @ 18:42:53
Postat av: Jennie

Fixa bilderna från Italy!!!!

2008-06-03 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0