Dagen idag

Dagen idag började med att både jag och Seb vaknade kl 5 och var jättepigga, jag förstår inte hur vi lyckas...?! Vi låg och pratade en stund och jag hann läsa lite papper som jag hittade. Sen vaknade jag av att Sebastian väckte mig, och då har han redan hunnit vara uppe en sväng, jag måste sova tungt som inte märker honom när han klampar upp..;)

Väl vaken och uppe så vankades det frukost och sedan bar det av hemåt för min del. Ställde mig på mammas crosstrainer och sprang i 40 minuter, är mäkta imponerad själv faktiskt, och sen hittade jag en rolig grej, gymstick, som jag körde ett pass med. Himla skoj!

Träffade Annika och Anton en sväng på Helmers sen och jiddrade lite. Längesen vi hade tid att skvallra om allt och alla..:)

Sen har det mest bara flytit på. Joggade lite med Seb, måste erkänna att jag har så grymt dålig kondition att han lätt sprang ifrån mig. Men när vi skulle tävla så var det minsann jag som hade snabbaste steget.. :D Riktigt nöjd över det kan jag lova. Såklart började det störtregna när vi var ute, men Seb hade satt igång bastun så den var varm och skön när vi kom hem. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0