Måndagsmys

Hemma igen. Blev en kortis till Uppsala igår bara. Skulle skjutsa ner farfar och hämta lite nya saker till mig. Åkte sen tillbaka med Seb idag. Mysigt att han har kommit hem. Väntar nu bara på att han ska bli klar så kan vi ta och grilla lite middag sen. (Något sen middag kanske, men vad gör man inte!?) Förhoppningsvis blir det nog en film sen. Jag röstar ju såklart för en romantisk komedi, men det lär det nog inte bli, om jag känner Seb rätt...

Imorgon ska jag försöka fixa bilderna från Italien. Sitter vid Sebs dator då och det är på den alla bilderna ligger... Jag förmodar att ni är nyfikna...:D

Ingenting nytt att rapportera annars. Har haft en kanontrevlig helg med både utgång fredag och lördag. Plus studentfirande i torsdags, men då var jag åtminstonde lugn.. Till skillnad från vissa andra..

Ha en trevlig helg!


Känns lite tomt här i Mora nu när både Caroline och Jenny befinner sig i Kroatien!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa! Kort från Italien... vill se!!! Glömde fråga igår, vad hittade du på i lördags? Hittade du nån skoj fest? Pussen!

2008-06-10 @ 11:26:34
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0