Ny dag - nya möjligheter

Idag hade jag från början fullbokat, men sen visade det sig att Carro blivit sjuk. Så jag njuter just nu av en helt underbar och slapp förmiddag. Vid 15 ska jag ner på stanför att träffa Jennie när hon slutar, så ska vi kila runt på lite affärer och spana in utbudet. Känns inte som att det finns så mycket nu innan de riktiga höstnyheterna kommit in, men man kan ju aldrig veta säkert.

Nej, kanske ska ta och hoppa in i duschen nu!? Tänkte försöka hinna in på stadium och prova ut ett par nya springskor idag också...

Ha en underbar fredag! Det tänkte nämligen jag ha!

Åker till Mora på söndag för en veckas jobb där.... Ska bli skoj!

Justja, har ju alldeles glömt bort att berätta att jag och Seb har fått tag i en lägenhet nu. Äntligen!! Så i höst finns det stor risk för att det blir inflyttningsfest där.. Välkommen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mamma din skvallrade om lägenheten.. så GRATTIS!!! Hoppas ni kommer trivas bra. Låter bra att du kommer hem för en veckas jobb snart... vad sägs om en baugett/paj/glass på glassbaren efter jobbet nån dag? Miss U!

2008-06-27 @ 11:33:34
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Annika

då hoppas jag att jag är bjuden. eller jag tar de förgivet :) saknar dig här hemma. puss

2008-06-27 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0