Uppföljning av helgen

I fredags var jag så grymt trött... Efter att jag träffat både Jennie och Anna.O så gick jag hem och la mig på soffan och låg där hela kvällen. De andra skulle ut, men orkade inte med det. Jag förstår inte hur jag kunde vara så himla trött.... Eller kan det ha berott på att jag inte jobbat på länge och nu börjat igen? Kanske det?!

Igår hade jag iallafall siktet inställt på utgång. Skulle med Anna.G till en av hennes arbetskompisar och sedan vidare ut. Men tänk så fel det kan bli ibland. Jag var iallafall på en förfest, men det var väl allt....
Jag tog en taxi hem när de andra gick in på BJ. Sen om det berodde på omdömme eller inte låter jag vara osagt!

Nu är jag tillbaka i Mora igen (jag vet, himla flängande på mig...) Ska vara här en vecka och jobba nu. Skönt att vara här en sväng, jag hinner ju med att träffa Seb en sväng då iallafall, och även mina vänner såklart!

Hade trott att Jenny skulle vilja ses, eftersom hon sa det tidigare i veckan, men det går ju inte att få tag i tjejen!:(
Skumt! Eller ska jag helt enkelt känna mig dissad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0