Välförtjänt sovmorgon

Jag skäms nästan över att erkänna detta, men idag tog jag en rejäl sovmorgon. Seb kom och väckte mig när kl var ca 10:30. Men gissa om jag känner mig utvilad. Saken är den att både jag och Seb vaknade vid 5:30 och var grymt pigga, så vi låg och pratade lite då och lyckades tillslut somna om. Sen så tyckte väl Seb att jag förtjänade att sova ut eftersom han inte tvingade upp mig tidigare, när han gick upp.... Tack för det!!

Idag har jag inte så mycket planer, eller jag hade tänkt att jag skulle sola, men vet inte om det är så skönt ute, och så har jag ju sminkat mig... Inte så smart att ligga i solen då kanske?!

Sitter och väntar på att Seb ska komma hem så kanske vi kan hitta på något skoj... En utflykt känns lite lockande, hoppas att han också känner så:D

Nej, nu ska jag äta några smaskiga riskakor och se vad den här dagen har att erbjuda!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0