Grymt irriterad!

Just nu finns det en flicka som befinner sig i Hong Kong och ar ganska bitter... Den har dagen som har varit sa bra och trevlig, men nu kanns det som bortblast. Typiskt!

Inte blir det battre av att jag kanner mig blek och fet ocksa. Ahh... Just nu vill jag bara befinna mig pa en sandstrand, smal brun och j*vligt fit! Men det verkar bara vara i mina drommar tyvarr. Dags att bege sig hem kanske, och forsoka ta tag i detta med lite traning. Jaja, det ar ju inte sa lang tid kvar nu sa.

Kanns lite vemodigt att aka hem, aven om det ska bli helt underbart att fa komma hem och traffa alla igen. Mest Sebastian, som jag har langtat grymt mycket efter under denna resa.. Ska bli sa mysigt att komma hem och traffa honom!

Men vi far se om jag ens kommer att aka upp till Mora nar jag kommer hem. Som det verkar just nu sa lar jag nog stanna i Uppsala och inte kunna aka hem till Mora pa ett bra tag. Det ar helt upp till mina paron nu att bestamma om jag ska komma hem eller inte... Det aterstar att se hur mycket de vill traffa mig...

Nej, dags att sluta upp att vara bitter nu kanske! Imorgon bar det av till Macau. Ska bli skoj! Sen ar det inte lang tid tills vi kommer till Patong!

Ha det sa bra allihopa dar hemma!
Saknar er ska ni veta! Se till att ha en trevlig helg.. Det ska jag, kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

hej, pops här.... skall du inte lägga ut mitt foto också.... päron, är de de som lägger ut kulor hela tiden???

du kommer att se våra snygga gestalter på ARN, ta det lugnt!

pg

2008-03-07 @ 17:33:05
Postat av: Annika

Men isabel klart din päron vill träffa dig! Prata me din mamma idag. Hon saknar dig sååå mycket. Som vi alla andra också gör!!
Puss

2008-03-10 @ 19:46:59
URL: http://annikasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0