Hemma igen!

Äntligen hemma!

Gissa om det var skönt att komma hem igen, gårdagkvallen bestod mest av tårar, tårar och åter tårar... P.g.a glädje såklart! :)

Idag har jag mest umgåtts med mamma och sedan såklart träffa min älskade Sebastian!:) Gissa om det var skoj att träffa honom igen, så som jaghar längtat efter honom! Imorgon ska vi ha en mysdag då bara han och jag ska umgås, med telefonerna avstängda, det ska bli hur underbart som helst!

Ringde chefen i Uppsala idag, hon sa att jag har ett vikariat som väntar på mig och som jag ska gå på på tisdag, som det ser ut just nu. Skönt att veta att man har timmar så att det kommer in lite pengar, nog för att det dröjer ett tag tills dess, men ändå..:)

Nej, ska lägga mig framför tv:n och slappa lite, samt försöka få febern att försvinna. Less på att inte ha nagon ork nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0