Tidig fredag

Jag njuter verkligen av att vara hemma igen. Känns riktigt skönt..:)

Snart ska jag åka hem till U-sala också och börja jobba. Det är verkligen något som jag ser fram emot. Har allt saknat brudarna där..
Känns också så himla underbart att det löste sig med jobb för mig nu under våren och sommaren.

Allt känns riktigt bra just nu!:) Kan man få ha det såhär..?
Visst finns det några saker jag funderar över, men det kommer nog utvisa sig snart hur det kommer att blir..

Det enda som känns lite dystert just nu är att jag inte alls vet när jag kan åka hem till Mora nästa gång, men men... Det lär väl inte bli alltför långt fram, så mycket kommer jag ju inte att jobba...

Vaknade tidigt imorse, redan 5:45 var jag superpigg så det var väl lika bra att jag gick upp då:) Har hunnit med att kolla på en film, ätit frukost, tagit hand om tvätt, plockat bort påsken från mammas och pappas matrum och gått en promenad med Emmy och skvallrat en massa, så himla skoj att träffa henne igen!:)

Idag kan det hända att jag hinner med en unch med syster och sedan kanske en sväng till Orsa för att spana in Marias nya skoaffär... Spännande grejer idag... Ska också hinna med att hälsa på mamma en sväng på butiken och spana in lite kläder och så, sånt som behövs vet ni..:) Kan hända att jag behöver en hel del smink också..:)

Nej, dags att hoppa in i duschen nu kanske!?:)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Så himla mysigt att träffa dig igen också.. har saknat dig en massa! Det får vi göra om så fort du kommer till Mora igen. Trevlig helg bästaste Isabel!

2008-03-28 @ 10:37:26
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Annika

Saknar dig här hemma!! vill att du kommer tillbaka..
Puss

2008-04-01 @ 22:33:59
URL: http://annikasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0