Bevis på att åldern tar ut sin rätt

Hahaha...
Jag och Jennie skulle ju ut igår och röja järnet på nationerna, men det blev inte direkt som tänkt. Vi skulle ju ut och äta tänkte vi, men det slutade med att det blev pizza (som vi för övrigt fick betala överpris på) och efter det att jag hade duschat så kom vi fram till att det lockade mer med filmkväll.
Vi hoppade i mjukisbyxorna och traskade iväg till Statoil och hyrde Bee Movie.

Riktigt skönt var det att bara chilla.
Jag kan även tala om att jag somnade framför filmen redan före 23.
Stackars Jennie fick kika klart på den själv..:)

Nu ska jag åka bort till Anna och hämta mina kläder som jag lämnade där i tisdags. Ska tvätta på söndag så det kan vara bra att ha dem då..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0