Nu är jag sådär stolt igen..

Japp, över mig själv alltså:)

Jag satt här framför datorn tidigare ikväll, och så kände jag att: "varför siter jag här när det snart börjar ett spinningpass på gymmet?" Så jag hoppade i träningskläderna och stressade ner och körde 55 minuter spinning. Så grymt skönt var det kan jag lova. Efter spinningen fick jag ett program i gymmet, så nu ska jag ta tag i den träningen med. Lovely!

Imorgonförmiddag, efter att jag har tagit min morgonpromenad och ätit frukost, ska jag minsann pallra mig ner och köra igenom passet. Det ska bli himla skoj. Har saknat styrketräningen tokmycket!

Nu blir det lite mat och en dusch, och sedan krypa ner i sängen. Jag vet då en som kommer sova gott i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0