En bra dag

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Känns skönt att kunna skriva det med tanke på att den senaste tiden har känts lite tråkig. Men det kanske är dags för en förändring?! Det hade ju varit underbart om så var fallet. Vet inte hur det kommer sig att jag känner såhär just nu, men det är en härlig känsla. Allt känns ljust nu:)

Dagen började jag med en rask promenad, kanske inte så smart eftersom jag hostar, men så himla skönt! Ska pallra mig upp i tid imorgon med och bege mig ut. Det är verkligen ett bra sätt att börja dagen på! Rekommenderas verkligen!

Mina fyra timmar på jobbet bara flög fram också. Hade riktigt skoj! Sen var tjejerna här på lite middag.. Så skönt att slippa vara ensam, tyvärr så hade de lite bråttom hem. Men jag hade ju sällskap ett tag iallafall. :)

Nu ska jag strax ta och krypa ner i sängen och drömma söta drömmar... Ja, om vem skulle det kunna vara..:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0