Ny dag

Usch, nu är det en ny dag. Kändes inte så skoj att få lov att vakna idag. Ville bara vända på mig och somna om, och det gjorde jag. Jag hade tänkt gå upp tidigt för att hinna ut på en promenad, tvätta och dammsuga. Men gick inte upp så tidigt ändå, låg kvar och lyssnade på radio... Men nu är jag på G. Har nyss varit ner i källaren och satt igång en maskin och håller på och bädar rent nu, tänkte försöka locka mig själv att krypa ner tidigare ikväll genom att ha nybäddat..:)
Kanske borde sätta lite fart så jag hinner med allt jag ska göra innan jag måste åka och jobba...

Det känns trots allt som att det antingen kan bli en riktigt bra dag, eller så blir det en helt värdelös dag. Det finns inget mellanting idag, det är ett som är säkert!


Exakt såhär känner jag mig just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0