Äntligen lite helg!

Idag ska jag bara jobba 9:45-16, ska bli skönt att slippa vara kvar till stängning. Utgång med flickorna ikväll, känns inte sådär jättelockande, men man kan ju alltid ändra på sig:D

Snön vräker verkligen ner ute nu och det hade ju kunnat vara skoj, om det inte är för att vi inte har bytt till vinterdäck än. Gissa om jag var irriterad på Seb när jag vaknade imorse, varför kan han inte byta däck i tid? Nu är han ju borta i lite mer än en vecka till så jag lär ju inte få bra vinterdäck förrän tidigast nästa måndag. Så nu hoppas jag att den här snön töar bort fortare än kvickt!

Nej, nu lär jag sätta fart och äta frukost. Lär väl räkna med att det kan ta lite längre tid än vanligt att åka till jobbet.

Ha en bra fredag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0