Auktion

Jag och lillebror städade mamma och pappas vind igår och hittade en massa fynd. Vi bestämde för att försöka sälja dessa saker och jag håller just nu på att lägga upp dem på tradera. Vi får väl se om de inbringar några pengar, men man kan ju alltid hoppas.

Vi slet iallafall i sex timmar på den där vinden, sen så åkte vi till tippen med det som inte var värt något.. Gissa om jag var slut sen, det var värre än ett rejält träningspass kan jag lova. Men otroligt skönt när det var över!

Nej, nu ska jag ta och ladda upp lite fler bilder och sen ska jag krypa ner i sängen bredvid Seb. Mysigt att få sova ihop, det gäller att passa på nu innan han ska åka till USA. :)


God natt där ute..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0