Klädbekymmer

Ledig dag idag och gissa om det är skönt?!
Jag har nyss kommit hem från Carro, där jag sov i natt, och satt i gång både tvättmaskinen och diskmaskinen. Ska strax äta lite frukost och sätta lite fart. Idag ska jag nog träffa Sara. Vet inte vad vi ska pyssla med, men jag vet att jag är i väldigt stort behov av nya kläder till helgen. Särskilt eftersom vi har planer på att köra en två-dagars, och jag kan ju inte ha samma kläder två dagar i rad, det går ju inte.. :) Förra helgen köpte jag den här kjolen på lindex, och jag funderar starkt på att ha den på mig på fredag, men vet inte vad jag ska ha till den. Någon som har ett förslag!?
 

Nu ringde mamma och behövde personal, så nu ska jag bara hoppa in i duschen och fixa i ordning mig, sen bara vänta på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan åka ner till henne och jobba några timmar. Alltid bra att jobba lite extra, pengarna går ju tyvärr åt fortare än man hinner blinka.. :( Trist bara att jag inte kan träffa Sara.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har en sån kjol fast kortare, är det bara jag som tycker det är jobbigt att gå i dom?



På tal om inget, men det pratas ju nu mycket om Det Rosa Bandet. Och nu har man tagit upp det Blå bandte också mycket, men visst du att det Fanns ett vitt band?

2008-10-30 @ 10:00:29
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0