Lördagkväll på hotellet

Lördag idag, jag har jobbat hos mamma en sväng och sitter nu hemma och tjattrar lite med Seb och Pontan.. 
Väntar på att tiden ska gå. Ikväll ska jag, Seb, mamma och pappa på hotellet och äta skaldjursbuffé, ska bli himla gott! Synd bara att jag inte gillar att skala skaldjuren.. Men men, jag får väl kanske lära mig då... :S

Natten har inte varit alltför skoj, jag har hostat en massa så jag la mig tillslut på soffan så Seb skulle få sova iallafall.
Det var ganska intressant att sova på soffan, jag kan meddela att färnäs är ganska stilla och livlöst på natten. Nästan skrämmande. Lyckades så klart också skrämma upp mig själv med alla skuggor som var överallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0