God natt världen

Nyss varit och träffat Ajdo på McD för en jordgubbsmilkshake, smarrigt värre kan jag lova. Var grymt längese jag drack en sån och det var grymt längesen jag träffade Ajdo. Han har ju varit borta typ hela sommaren och jag har ju inte heller varit här hemma så mycket. Men nu känns det som förr i tiden och det känns bra!

Det blev en massa skitsnack och skvaller, som vanligt. Så himla skänt att snacka med honom, det går verkligen att prata om allt, och jag vet att det stannar hos honom! That´s sweet...

Nej, nu lär jag ta tag i det här och krypa ner i sängen och sova några timmar, ska ju jobba heldag imorgon och då lär jag ju vara pigg och allert...

Så, god natt och sov så gott allihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0