Blandade känslor

Usch, det är mycket blandade känslor nu. Ena stunden är jag överlycklig över att få komma härifrån, det känns som att jag inte pallar en sekund till här, medans i nästa så är jag lite orolig över hur det kommer att bli med allt...

Men en sak som är säker är att jag inte kommer att stanna en enda sekund mer än jag behöver här. Jag näst intill hatar detta ställe! Aja, jag vet ju själv att jag kommer dyka upp här ganska mycket ändå.  Jag har ju trots allt mamma och "systeryster" med familj här så.. :) Och jag måste ju åka upp och mysa med mina små änglar lite då och då.. Det kan jag lova!

Har planer på att göra en till tatuering. Jag tror att det är vad jag behöver just nu. Jag vet inte helt säkert vad jag ska göra. Men har lite att fundera på...

Åhh.. fick nyss ett mms på lilla Noel, shit vilken goding! Nu blev den här dagen bra, trots att jag har varit hos tandläkaren och allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid välkommen hem till oss. Finns här vad det än är... Tack för idag! Noel har pratat om dig hela dan... Ha en kul kväll imorrn. Kram

2009-04-17 @ 19:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0