Tillbaka..

Antligen tillbaka i underbara Thailand. Shit vad jag tycker om detta land. Trevliga manniskor, god mat och varme.
Kanns som att jag inte gjort nagot vettigt sen jag kom hit, och det kanns helt underbart! Jag har bara sovit, atit och njutit av livet... Sweet! :) Visst finns det val en och annan som saknas dar hemma, men jag kommer ju snart hem.. :)

Nej, nu har snart myggorna atit upp mig sa det ar nog bast att jag springer upp pa rummet innan jag ar fullt uppaten.

Hoppas allt ar bra hemma i kalla Sverige!?

Kommentarer
Postat av: Bellad.blogg.se

ååh guud vad avundsjuk jag blir!!

Hade härligt med lite värme nu.hoppas du har det bra :)

2009-01-25 @ 15:38:03
URL: http://bellad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0