Bärgningsbil..

Jaha, då har jag testat att åka bärgningsbil också då. Såklart valde min lilla gröna bil att gå sönder när jag och Jennie körde en spontan utflykt nu på kvällen.  Gissa om jag blev bitter. Känns ganska jobbigt att få lov att passa busstider tills bilen är lagad. Det hade väl varit en sak om bussen gick härifrån, men jag måste ju gå i ca 15min för att ta mig till hållplatsen också. Men men, jag får väl se det som lite motion, och det behövs ju så..:)



Det är nog lika bra att jag kryper ner i min säng nu och får ett slut på den här dagen. Jag hoppas på att dagen imorgon blir bättre än den här iallafall.. Men den kan bara bli bättre så jag behöver nog inte oroa mig.

Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0