Det känns som att det vänder

Shit, det har hänt mycket sen sist...

Saker och ting känns av någon anledning lite enklare nu än sist. Tack och lov!
Jag har from den 15/7 en ny lägenhet att flytta in i, tack vare mina bästa föräldrar..
Mina tankar och funderingar ligger för det mesta på is nu. Och det är nog nästan det bästa av allt!

Gissa om jag längtar tills jag får flytta in i nya lyan!? Jag håller på att gå sönder av längtan. Men som tur är så är det inte så många dagar kvar. Jag vet då EN som kommer att bege sig till den efter kl 19 den 15/7 iallafall..

Är väldigt nyfiken och pirrig nu också. Emmy ska ju snart föda deras lilla knodd. Jag undrar vad det kommer bli för sort.. Himla spännande sånt där ju..:) Jag riktigt längtar efter att få köpa något fint på jobbet åt den lilla. Kom igen och sätt lite fart nu. :)

Jag har många dagars jobb framför mig nu, eller jag jobbar varje dag tom lördag. Sen är jag ledig EN dag och sen kör det igång igen. Det hade varit bra om jag kunde hinna med IKEA en sväng då. Så jag vet vad jag behöver handla inför min inflyttning.

Dags att göra kvällen här i svartbäcken nu tror jag. Jag har ju sovmorgon imorgon och då har jag tänkt bege mig ut på en stärkande morgonpromenad innan jobbet. Jag måste verkligen ta itu med min hälsa nu, det var alldeles för längesen sist! Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0