Jippi!

Min bil är lagad så nu är jag grymt glad igen! En annan sak som är väldigt skoj är att jag är ledig alla helgen nu i juli. Skoj skoj skoj.. Så det betyder att jag hinner med att åka hem fyra helger i rad. Kan ju inte svika stugan en helg till, hörde att det var stooor sorg där i lördags... Ska försöka åtgälda det denna helg då. I och för sig så är jag inte helt hundra på att jag beger mig hemmåt, men det lutar åt det!

Har jobbat som en tok idag, och fått grymt mycket gjort! Tycker om såna dagar, tiden går så himla fort när man har fullt upp.. Stannade tom en timme extra, bara för att hinna med det sista. Imorgon är det nya tag som gäller. Har minst lika mycket att göra då.

Nu känns det som att det kan vara dags att krypa ner i sängen med min nya bok. Känns riktigt motivarande att gå och lägga sig.. Och det händer inte ofta i mitt liv! Bäst att passa på och njuta.. :)

God natt på er alla!

Emelie, hur går  det med barnfödandet? Är så nyfiken!

Update:
Var in på Joels blogg (pappa till Emelies bebis) och de är tydligen på förlossningen... Och har varit där sen lunchtid. Kan det vara så att det kommit ut en liten knodd nu?! Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0