MJ

Det har varit en riktigt lång dag på jobbet idag, men den gick som vanligt väldigt fort, och det känns ju otroligt skönt! Efter jobbet har jag i stort sett inte gjort ett skit. La mig på soffan och kikade på Michael Jacksons minnescermoni när jag kom hem och har legat där sen dess. Shit vad jobbigt det var att kika på den, men oerhört fint. Jag blev riktigt berörd, särskillt när MJs dotter skulle säga några ord och bröt ihop. Då var det fler än hon som grät kan jag lova...

Ska väl krypa till sängs nu, men först ska jag lyssna på denna vackra låt.

Sov så gott....
Och imorgon är det bara en vecka kvar tills jag får min lägenhet! Weeiii!

Emelie och Joel fick en liten dotter igår. Grattis än en gång till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0