Strömavbrott

Hemma efter en dag på jobbet. Jag fick lov att jobba över en timme, men det gjorde inget. Det har varit en händelserik eftermiddag så det var lugnt. Bla så blev det strömavbrott på en timme, så vi fick lov att tömma butiken på folk och så. Det var tydligen ett stort strömavbrott som sträckte sig över hela stan. Det hade varit kaos vid vart enda trafikljus i stan, kan tänka mig hur det såg ut... :)



Känner mig helt slut i kroppen idag, men det är väl all sömnbrist som visar sig?! Så nu tänkte jag att jag skulle ta och hoppa i mina mjukisbyxor och bege mig up till ICA och handla lite godis och riskakor. Fick världens sug efter det just nu. Lika bra att jag beger mig iväg på en gång tror jag. Annars blir jag väl bara grinig på mig själv.

Se hela bilden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0