Att fira Valborg, eller inte!?

Trött i hela kroppen efter denna vecka! Ser faktiskt riktigt mycket fram emot att arbetsveckan är slut imorgon. Det har varit en rolig men intensiv vecka som jag inte för någonting i världen skulle vilja vara utan. Vi öppnade butiken som vi fixat i två veckor, igår. När vi drog upp grinden så välde det in kunder, jag har ärligt aldrig sett så mycket folk på sån liten yta. Det var helt sjukt, men grymt härlig känsla! :)

Imorgon är det valborg och jag funderar starkt på att bojkotta firandet av denna dag. Jag känner att det nog kommer att kosta mer än vad det smakar. Kommer inte hem från Stockholm förrän vid 18:30 och då är ju alla redan i full gång med partajandet. Och ska jag vara ärlig så är jag väldigt säker på att jag egentligen bara behöver ta det lugnt och inte göra någonting alls!

Borde ta och stryka lite kläder inför morgondagen och sen krypa ner i sängen. Det ska bli en spännande dag imorgon, jag ska vara på Hötorget och jobba hela dagen. Kommer nog bli skitskoj! Längtar faktiskt efter morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0