Blandade känslor

Igår var verkligen en dag med blandade känslor.

Först var det begravning i Falun för en underbar människa, och en massa känslor kom upp till ytan. Blev riktigt jobbigt ett tag, men sen kändes det lite bättre iallafall.

Väl tillbaka i stan så fick jag träffa min lilla pappa som äntligen kommit hem till Sverige för att stanna.. :) Det blev en trevlig middag och sen vid 21 tiden dök lillebror upp med sin tjej. Det blev ett trevligt avslut på en dag med mycket känslor.

Idag ska jag och mamma bege oss ut på en shoppingtur.:) Sen blir det påskmiddag med familjen. Till kvällen vet jag inte vad som händer, Sabina undrade om jag ville med dem ut. Men det beror ju lite på hur och vad min kära familj har planerat... Det återstår att se.

Ett som är säkert är iallafall att ikväll ska biljett till Kuopio bokas. Åker till min kusin Sophie och hennes familj i Finland nästa vecka. Som jag har längtat efter dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0