Hockeylover...? ;)

Nu är det bara en natt kvar här i Finland... Det känns lite trist att behöva åka hem till Sverige igen, trivs faktiskt ganska bra här borta.. :)

Igår var det hockey för hela slanten. Tyvärr så torska KalPa, men det var en rolig match. Känns som att hockeyn här borta är lite hetare än i Sverige, men det var i och för sig väldigt längesen jag var på hockey i Sverige, det kan ju ha ändrats..? Insåg iallafall att jag saknar att gå på hockey, så till hösten ska det minsann bli ändring på det. Så jag hoppas ju lite extra idag på att det ska gå bra för Almtuna i eftermiddag.

På tisdag så kör ju nya jobbet igång. Det ska bli så sjukt spännande och roligt att prova på något nytt! Jag riktigt längtar.. Men än är det några dagar kvar tills det är dags för allvaret, nu ska jag bara njuta av att vara ledig till 100% och bara mysa med Sophie och Emilia den tid jag har kvar här borta i öst!

Hoppas att ni alla får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0