Roligt i Kuopio

Nu sitter jag i Kuopio i Finland, hor Sophie, Adam och lilla Emilia. Vi har nyss varit ute och gått en liten promenad så att Emilia skulle somna. De bor jättefint här borta, skulle väldigt gärna vilja ha en sån här lägenhet jag med..:)

Måste bara berätta något skoj som hände igår. Jag och Sophie åkte bil och pratade om att det var fina cykelvägar här borta och då kläcker Sophie ur sig:"Hur gammal brukar man vara när man börjar chykla på sån där cykel med flak bak?" Det hon egentligen menade var en trehjuling, jag skrattade så att jag höll på att dö. Shit vad skoj det var!:)
Skratt är något jag får i överdoser varje dag av den underbara lilla pinglan Emilia. Hon är så sjukt underhållande. Roligare unge får man leta efter... Love her!

Hann med lite shopping igår också. På Gina Tricot! Måste börja vänja mig och min kropp vid deras kläder, för nästa vecka är det dags! Bara fem dagar kvar tills jag börjar jobba. Ska bli så grymt skoj! :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0