Snabb sammanfattning - påskhelgen

Söndag igen...
Jag blir helt förvirrad av alla dessa röda dagar hit och dit.

Igår blev det iallafall lite strosande på stan med hela familjen. Shoppade bara gardinger (som jag förövrigt är så sjukt förbannad/besviken på!) som pappa ska lämna tillbaka på torsdag. Dagen avslutades med en god lunch/middag på Villa Romana, det blev en god entrecote för min del. På kvällen kom Joel och Helene över på tacos och lite mys framför tv:n. Skön dag!
Vaknade upp tidigt idag och tog cykeln bort till solariumet. Skönt att vara ute tidigt, lite konstigt att man nästan är helt ensam i en sån här stor stad.
Efter lunch drog vi till IKEA för att shoppa matchande saker till mina gardiner (så dessa ska också tillbaka!).

I fredags blev det utgång med Sabina och hennes vänner Frida och Kristina. Snabbt sammanfattat kan man väl säga att det var en grymt rolig kväll med lite konstiga inslag.. Mer såna åt folket!:)

Nu blir det lite nudlar och säng hopp-i-sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0