Snart bär det av

Haft en trevlig dag i släktens sällskap. En massa fika blev det och en hel del skratt med för den delen.. :)
När jag kom hem satte jag igång att städa klart så nu är det fint och mysigt här hemma. Bara en stekpanna och en plåt kvar att diska. Skönt! Känns så mycket lättare att åka iväg hemmifrån när man vet att det är städat och snyggt när man kommer hem igen.

Oj, har helt glömt bort att jag skulle packa inför min tripp till Finland. Nu börjar jag ju bli trött och väldigt omotiverad till att ta tag i det. Men jag vet ju att det kommer vara ännu segare imorgonkväll, så jag ska försöka samla lite energi och ta tag i det där strax. Kanske kan försöka medans det är dags för Johan Falk om 30 min?



Har fått lite tankar att snurra i mitt huvud idag. Hur kunde det bli såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0