Snön ligger tung på taken....

Vad roligt! När jag begav mig ut till cykeln för att åka och hanla, vad får jag se då? Jo, att snön vräker ner..
Det känns som att det får räcka med snö nu! Ge mig våååår nu!!

Köpte ingredienser till en rabarberpaj också, så den tänkte jag ta med till jobbet imorgon, eftersom det är min sista dag. Jag hoppas att det ska uppskattas, annars får jag väl äta upp den själv då..:S

Pajen står inne i ugnen nu, och jag ska strax sätta igång med muffinsarna. Jag har hunnit med att byta gardiner och ska snart slänga i rena sängkläder i sängen. Sen är det dammsugning som står på schemat, innan jag springer ner till källaren för att hämta upp all tvätt, som förhoppningsvis är torr denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0