Sol, underbara sol

Åh, vilken härlig morgon att vakna till. Klarblå himmel och strålande sol! Det är lycka det, sen blir det inte direkt sämre av att ha fått sovit precis så länge som jag behövde. Nyss käkat frukost och duschat, ska strax bege mig ner på stan för att fräscha till min risbuske till hår. Kommer inte ihåg när jag senast klippte mig.. ILLA!!

Annars har jag inga direkta planer för dagen, håller solen i sig s ska jag nog skynda mig hem och bara hänga på balkongen resten av dagen, för det är jag värd!;)

Önskar så otroligt mycket att jag kunnat vara i Sälen med er i helgen mina vänner, men ibland måste man ju anpassa sig efter verkligheten.. Men nu ser jag fram emot första helgen i juni, nu tror jag stenhårt på det. Saknar er så sjukt mycket. Kom hit nu!!


Mina underbara vänner på Jennys balkong för två somrar sen. Som jag saknar er!

Hoppas att ni har det kanon helgen, sitter här och lyssnar på Hoffmaestro och känner känslan ni förmodligen hade igår när ni var och "kikade" på dem..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så himla mycket :)



Hur är det med dej nuförtiden då?

2010-04-25 @ 11:10:38
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Annika

nyss kollat tåg biljett.så jag hoppas verkligen jenny kan.. hade varit så kul!!

2010-04-25 @ 21:30:17
URL: http://minisunken.devote.se
Postat av: Maja

Isabel, så grymt synd att du inte var med i Sälen, men du, vi laddar för nästa år:)

2010-04-26 @ 15:21:50
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0