Supervecka

Den här veckan har jag verkligen haft fullt upp med nya jobbet. Och som jag gillar´t! Det är så otroligt skoj. Jag studsar upp ur sängen om morgnarna, och detta trots att jag måste gå upp strax efter kl 5 för att hinna med allt innan jag stressar till tåget vid 6:30.

Mamma har varit här i helgen och hjälpt mig att få lite ordning här hemma. En hel del shopping blev det.
Skoj skoj! Mest en massa till lägenheten, men även ett par snygga ankelstövlar som jag tror skarp på. Känns lite tomt nu när mamma gett sig av. Det blir ju alltid så när man inte varit själv en endaste sekund på två dagar och sen blir helt ensam. Inget sporadiskt prat eller småljud. Vi får se när vi ses igen, jag hoppas på att det inte dröjer allt för lång tid tills jag träffar någon ur min familj igen..


Ligger på soffan nu och bara tar det lugnt, kikar på Walk the line och funderar lite. Snart ska jag kila ner i tvättstugan och ta hand om all ren tvätt som hänger på tork. Det blev en riktig pysseldag idag kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0