Tidig måndagsmorgon

God morgon!

Uppe med tuppen idag och tvättar. Så skönt att ha första tvättiden tycker jag, då har man ju hela dagen fri sen.
Idag är jag riktigt trött. Vaknade vid 2 i natt och hade sån sjuk värk i foten att jag helst bara ville ropa efter mamma så att hon kunde komma och göra allt bra. Tyvärr gick ju inte det så bra, så jag fick hoppa upp på ett ben och leta fram värktabletterna själv.

Upptäckte också att de snart är slut. Hur ska jag hinna med att få nya utskrivna? Jag är ju bara i Sverige imorgon, och sen sticker jag ju till Sophie i Finland. Och innan jag hinner hem därifrån så är de slut..Och när jag är tillbaka i Sverige igen så har jag ju fullt upp med nya jobbet. Kommer absolut inte hinna med att springa till någon läkare/apotek då. Jobbigt läge!
Kanske kan ta och pallra mig bort till Samariterhemmet idag och lyckas få någon läkare där att skriva ut ett recept?! Bäst att ringa sjukvårdsupplysningen nu och se om de kan hjälpa mig..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0