vecka två avklarad

Veckorna bara flyger fram! Shit, vad jag gillar detta.. Kan man ha så här roliga arbetsdagar? Det känns iallafall ruskigt bra och som att jag gjorde rätt som hoppade på det här tåget. Tjihoo!

Helgen blir riktigt lugn. Jag var iväg och hyrde två filmer direkt efter jobbet, så nu ska jag tillaga lite smarrig middag och sen så blir det filmkväll, själv, för heeela slanten! Uppskattas rejält då jag är otroligt trött. Tjejerna tyckte att jag skulle följa med på shopping och vin, men kände att det lockade mer att bara få åka hem och krypa ner i soffan. Ångrar det inte en sekund. Det kommer fler tillfällen!

Imorgon siktar jag på att hinna ut till IKEA eller ÖB för att köpa olja till mitt balkong golv. De ser ut att spricka vilken sekund som helst, något uttorkat kan jag lova.

Inget mer att berätta just nu. Keep in touch..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va skoj att du trivs så bra!! Härligt att höra! Kramen!

2010-04-23 @ 21:17:30
URL: http://minnasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0